پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

اخبار وبلاگ:
معرفی منطقه شیرین آباد به همراه کروکی
نظراتی که به صورت خصوصی در وبلاگ درج می کنید امکان پاسخ داده شدن ندارند در صورت امکان برای جواب سوال ایمیل یا شماره تماس وارد کنید

طبقه بندی موضوعی

صعود مسیر "هری رست" دیواره بیستون

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ

درود

خوب اگر می خواستیم به ترتیب عمل کنیم ابتدا باید گزارش هری رست رو می نوشتم اما از مسیر وسوسه خوشم اومده بود و بی اختیار اول اون رو درج کردم.اگر بخواهیم از اول شروع کنیم ما قرار بود که 5 فروردین وارد منطقه بشیم و همین طور هم شد به بیستون رسیدیم شب بود و با خستگی راه مجبور به استراحت شدیم.

بیستون شده بود مجمع سنگنوردان کشور همه دوستان بودن و اما از شانس ما روز اول اصلا هوا یار نبود و با بارش باران مواجه شدیم.یه چند ساعتی هم هوا رفت رو به باز شدن سریع خودمون رو رسوندیم به مسیر شیرین اما هنوز به کارگاه نرسیده مجبور شدیم برگردیم بله بارون شروع شده بود..

اون روز رو مجبور به خونه نشینی شدیم و به بحث و گفتگو با دوستان پرداختیم و البته چسپوندن لیبل های باشگاه آرش تهران روی کلاه هامون که کار سختی هم بود.

هفتم اما هوا روی خوشی بهمون نشون داد با این که سرد بود اما یه دستی به سنگ زدیم و مسیر هری رست رو از پله اول تا قرارگاه رفتیم!مسیر ساده ای هست اما با توجه به تعداد نفرات بالا حسین هیزم کار عزیز این انتخاب رو داشت.بچه ها زیاد هماهنگ و مرتب نبودن اما خوشبختانه همه سالم رسیدن به جانپناه.

استراحت کوتاهی در جانپناه داشتیم و نوشتن یادگاری در دفتری که اونجا بود (این دفتر مثل اینکه سال به سال عوض میشه کسی میدونه کجا می برنش؟)بعد از اون مسیری که حسین آقا نشون کرده بود برای گشایش بهمون معرفی کرد و مقداری راجبش حرف زدیم بعد از اون هم از مسیر دیگه ای فرود رفتیم مسیر با توجه به تعداد نفرات تقریبا امن بود.

«احتمالا به دلیل تعداد بالای نفرات آقای هیزم کار این مسیر رو برای آشنایی با نفراتی که کمتر دیواره نوردی کردن و حتی شناختن وضعیت سنگهای بیستون انتخاب کردن»

گزارش تصویری روز صعود مسیر هری رست:

کوهپیمایی تا پله اول

شروع صعود دوستان

من و مهدی محمد شاهی

زیبایی های بیستون

کاروانسرا از قرارگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی