پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

اخبار وبلاگ:
معرفی منطقه شیرین آباد به همراه کروکی
نظراتی که به صورت خصوصی در وبلاگ درج می کنید امکان پاسخ داده شدن ندارند در صورت امکان برای جواب سوال ایمیل یا شماره تماس وارد کنید

طبقه بندی موضوعی

برسی طناب Opera

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

درود دوستان

این طناب ویژه گی های متفاوتی داره که باعث شده بین دیواره نورد ها محبوبیت خوبی رو به دست بیاره در ادامه به معرفی این طناب می پردازم.

Opera8.5 MM Unicore که به تازگی به خانواده ب آل وارد شده از سری طناب های دینامیک است که قابلیت استفاده به صورت تک طناب نیم طناب و جفت طناب رو همراه خودش داره.

درسته که شما با یک رشته از این طناب اجازه صعود رو دارید اما در نظر داشته باشد قطر 8.5 برای این کار مقداری خطرناک است و به یک حمایتچی با تجربه نیاز دارید.

پیدا کردن ابزاری که بتوانید به صورت تک رشته از این ابزار برای حمایت استفاده کنید مشکل است البته باید در نظر داشت که هر طناب به منظور هدف هایی خاص ساخته شده است.

(با جست و جویی که من داشتم یکی از ابزار های حمایتی بلک دیاموند این قابلیت رو داشت که به صورت تک رشته از 7.7 تا 11 حمایت رو باهاش انجام بدید ATC-SPORT BELAY DEVICE در کل بهتر هست از سری ابزار های ATC استفاده کنید)

از ابزار های اتوماتیک مثل گری گری، ماتیک، آلپاین آپ نمی تونید استفاده کنید، البته ماتیک و آلپاین آپ خیلی به 8.5 نزدیک هستند روی بدنه هر دو 8.6 درج شده است، با این حال فعلا اجازه استفاده از طرف شرکت های سازنده برای این قطر داده نشده است.

در استفاده به صورت نیم طناب و جفت طناب مشکلی ندارید و لذت صعود و حمایت رو با این طناب تجربه می کنید.

یکی از امتیاز های عالی این محصول وزن ایده آل اون هست هر 50 متر 2.4 کیلو گرم اگر با یک طناب 10.2 مقایسه کنیم حدودا 500 تا 700 گرم اختلاف وزن دارند که بسیار مقدار قابل توجهی است.

Opera به دلیل نداشتن قابلیت (Sharp edge resistance) مقاومت در مقابل لبه های تیز(قابلیتی که شرکت Beal برای برخی از محصولات خود لحاظ کرده است) و قطر کمتر نسبت به سایر تک رشته ها بیشتر در معرض آسیب هست پس در استفاده از اون دقت کنید، قبل و بعد از هر برنامه به برسی اون بپردازید

در ضمن این طناب از فناوری Unicore بهره گرفته است، ماحصل این فرایند اتصال پوسته و هسته طناب بدون تغییر در نرمی آن است.

قابلیت هایی مثل Dry Cover، Golden Dray، Black Limite، Thermo Fluid همراه این محصول ارائه شده است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت Beal مراجعه کنید.


در صورت انتشار این مطلب 

شایسته است نام نویسنده و نام وبلاگ(http://pakoob.blog.ir) درج شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی