پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

اخبار وبلاگ:
معرفی منطقه شیرین آباد به همراه کروکی
نظراتی که به صورت خصوصی در وبلاگ درج می کنید امکان پاسخ داده شدن ندارند در صورت امکان برای جواب سوال ایمیل یا شماره تماس وارد کنید

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

آریا بلند ترین مسیر مولتی پیچ ایران

به متراژ 1150 متر

درجه سختی 5.11d

اردیبهشت امسال به همراه دوست خوبم نوید عبدالوند تلاشی بر روی مسیر آریا داشتیم که تصمیم به ارائه گزارشی از این صعود گرفتم تا شاید بتونم کمکی به شناخت بیشتر این مسیر ارزشمند برای دوستانی که قصد تلاش روی آن دارند داشته باشم. آشنایی من با مسیر آریا از صعود فروردین ماه سال 1396 شهرام عباس نژاد و مهدی شاهی و ارائه گزارش مستندی بود که در کانال تلگرامی iclimb انتشار داده شد.

در ذهن من مسیر آریا نویز ایران است (اشاره به دیواره الکاپیتان و مسیر دماغه) مدتها منتظر فراهم شدن شرایطی برای تلاش بر روی این مسیر زیبا بودم و جدا از مسائل مربوط به صعود از نظر حسی ارتباط خاصی با این پروژه داشتم.

صعود ما تا ابتدای طول چهاردهم انجام گرفت به غیر از دو طول اول مسیر که نوید همراه آلاله قاسمی چند هفته قبل روی آن تلاش داشتند صعود بقیه طول ها کاملا شناخته نشده و آنسایت بود.

برنامه صعود ما یک روزه و بیواک در جنگل انتهای مسیر یا قله بود که به دلیل اشتباه در انتخاب مسیر در دو قسمت از دیواره و کمبود آب برای ادامه صعود و ذخیره تا انتهای برنامه از طول سیزدهم تصمیم به برگشت گرفتیم تا بتونیم در فرصت مناسب تلاش مجددی بر روی مسیر داشته باشیم.

امید قدیم
۱۸ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۰:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر