پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

اخبار وبلاگ:
معرفی منطقه شیرین آباد به همراه کروکی
نظراتی که به صورت خصوصی در وبلاگ درج می کنید امکان پاسخ داده شدن ندارند در صورت امکان برای جواب سوال ایمیل یا شماره تماس وارد کنید

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

درود

این هفته همراه دوستانم به روستای القجر رفتیم تا هم مقداری کوهپیمایی سبک را داشته باشیم هم مقداری دست به سنگ شویم..صبح هوا نم نم باران رو در دل خودش داشت و واقعا هوای دل چسبی رو به وجود آورده بود من زیاد به این منطقه نمیرم اما واقعا شلوغ بود مثل اینکه جمعه ها این منطقه پاتوق هست!

خلاصه به سنگ مورد نظر رسیدیم گروهی از کوهپیماهای همیشگی القجر می خواستن پای سنگ مورد نظر ما آتش روشن کنن که ازشون در خواست کردیم یک مکان دیگه ای رو انتخاب کنن اما قبول نکردن و دوساعتی رو منتظر بودیم تا از چای و آتش سیر بشن!در هر صورت حق با کسی هست که زودتر به منطقه رسیده...

مقداری دست به سنگ شدیم اما فکرم پیش دیواره بود و اتمام گشایش مسیر و یک صعود جدید در منطقه امید وارم که شرایط جور بشه.

امید قدیم
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

درود

دیروز فرصتی دست داد تا دوباره راهی منطقه انجیر چشمه بشیم و روی ادامه گشایش مسیر کار کنیم من و دوستم متین روی مسیر بودیم و بعد از رسیدن به کارگاه دوم و خوردن مقداری صبحانه کار رو شروع کردیم.

و خوشبختانه تونستم یک طول 25 متری رو باز کنم و کارگاه رو هم تقریبا آماده کنم.فکر می کنم درجه 5.10 رو میتونه بگیره اما نیاز هست یک بار دیگه صعود بشه و تجدید نظر.این طول هم مثل طول دوم با ابزار صعود میشه و ابزارهایی که من به کار بردم کیل و هگزان بودند.حدود 5-6 متر صعود طول چهارم رو هم تجربه کردم صعودی پر استرس یک شکاف خیلی خوشگل :) اما بدون گیره پا و شکاف کج به صورت هلال،روی طول سوم یک بولت و طول چهارم هم بعد از کراکس مسیر یک بولت دیگه زدم و فرود اومدیم.

امید وارم که زودتر این طول هم که به نظرم طول پایانی باشه تموم بشه و بتونم گزارش کاملی رو ارائه بدم.

از همکاری متین پدیدار هم در اجرای این برنامه تشکر می کنم.

امید قدیم
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

درود

خوب اگر می خواستیم به ترتیب عمل کنیم ابتدا باید گزارش هری رست رو می نوشتم اما از مسیر وسوسه خوشم اومده بود و بی اختیار اول اون رو درج کردم.اگر بخواهیم از اول شروع کنیم ما قرار بود که 5 فروردین وارد منطقه بشیم و همین طور هم شد به بیستون رسیدیم شب بود و با خستگی راه مجبور به استراحت شدیم.

بیستون شده بود مجمع سنگنوردان کشور همه دوستان بودن و اما از شانس ما روز اول اصلا هوا یار نبود و با بارش باران مواجه شدیم.یه چند ساعتی هم هوا رفت رو به باز شدن سریع خودمون رو رسوندیم به مسیر شیرین اما هنوز به کارگاه نرسیده مجبور شدیم برگردیم بله بارون شروع شده بود..

امید قدیم
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
درود خوب خوشحالم که بلاخره فرصتی شد تا بتونم اولین پست امسالم رو بنویسم.نوروز امسال برنامه های زیادی رو داشتم همراه دوست و همطناب خوبم نوید در منطقه خودمون در روزهای اول عید به صعود پرداختیم و فرصتی شد تا با هم به بیستون بریم همراه تیمی از باشگاه آرش تهران در بیستون مسیر هری رست و وسوسه رو صعود کردیم متاسفانه هوای نامناسب اجازه ی کار بیشتری رو بهمون نداد. اما ابتدا دوست دارم گزارش مسیر وسوسه رو بنویسم: این مسیر سمت چپ فرهاد تراش قرار داره و رول های تازه و نو خودشون رو به راحتی نشون میدن مثل اینکه این مسیر توسط تیمی از قزوین گشایش شده مسیر خیلی زیبایی هست شامل 9 طول میشه که یک طولش حالت کوهپیمایی رو داره و رولی رو در دل خودش نداره. مسیری که با رنگ قرمز مشخص شده مسیر وسوسه هست و تا پله اول دیواره بیستون ادامه دارد
متاسفانه این گزارش که یکی از صعود های به یاد موندنی من هم بود به دلیل مشکلات بلاگفا از سرور پاک شده
امید قدیم
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر