پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

اخبار وبلاگ:
معرفی منطقه شیرین آباد به همراه کروکی
نظراتی که به صورت خصوصی در وبلاگ درج می کنید امکان پاسخ داده شدن ندارند در صورت امکان برای جواب سوال ایمیل یا شماره تماس وارد کنید

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

درود

فکر صعود سولو دیواره قلعه ماران قبل از برنامه سولو انجیر چشمه توی ذهنم بود..در واقع اون صعود رو به این خاطر انجام دادم تا شرایط خودم رو بسنجم و یک سری نتیجه گیری ها رو داشته باشم چه از نظر فنی و چه از نظر روحی که هر کدوم از اهمیت زیادی برای این سبک از صعود برخوردار هست(به ویژه روحی روانی) و خوشحالم که توی صعود قبلی تجربه خیلی خوبی رو کسب کردم.

اما این بار هدفم دیواره قلعه ماران بود – مسیر رهایی مسیری که با آوردن اسمش اولین چیزی که اومد جلوی چشمم کلاهکش بود بود کلاهکی که در حالت عادی باید با هوک ازش خارج بشی و واقعا گشاینده مسیر کارگزاری رو جوری تنظیم کرده که بالاترین استرس رو تجربه میکنی..

امید قدیم
۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
خانه ها لرزید و لرزاند دلها... فرقی نمی کنه کجای این کره ی خاکی باشی حتی فکر کردن به همچین تخریب بزرگی و از دست رفتن این تعداد خانواده،زن،مرد،کودک..آدم رو ناراحت می کنه. تسلیت به مردم سخت کوش نپال.       
نه تو می مانی و نه اندوهو نه هیچ یک از مردم این آبادیبه حباب نگران لب یک رود قسمو به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشتغصه هم خواهد رفتآنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
امید قدیم
۰۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۳۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر