پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

اخبار وبلاگ:
معرفی منطقه شیرین آباد به همراه کروکی
نظراتی که به صورت خصوصی در وبلاگ درج می کنید امکان پاسخ داده شدن ندارند در صورت امکان برای جواب سوال ایمیل یا شماره تماس وارد کنید

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

درود دوستان

اهمیت داشتن کروکی و اطلاعات مناسب از مسیری که برای صعود به آن برنامه ریزی کرده اید بر کسی پوشیده نیست، صعود یک مسیر و بازگشت به خانه تنها قسمتی از کار هست بخش دیگر و مهم ترین بخش آن انتشار اطلاعات صحیح و مستند سازی از آنچه که انجام داده اید است.

با این کار هم به یک رضایت درونی نسبت به کار خود می رسید هم دیگران را در صعودهای بعدی کمک خواهید کرد.

در قسمت خبر های وبلاگ اعلام کرده بودم که به زودی دو بخش جدید را اضافی خواهم کرد و امروز صفحه مستقلی با عنوان کروکی مسیر ها به صفحات بالا اضافی شده است.

این بخش شامل کروکی مسیر های منطقه و دیگر مسیر هایی هست که خارج از استان به صعود آنها پرداخته ام و تصویر مناسبی از آن ها داشتم که به مرور زمان کامل تر می شود و امید وارم به بانک اطلاعاتی خوبی برای سنگنوردان تبدیل شود.

برای ورود به بخش کروکی ها از منو بالا می توانید اقدام کنید.

امید قدیم
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

درود دوستان

چندی قبل در یکی از پست ها اشاره به یک دیواره سنگنوردی جدید در منطقه انجیر چشمه داشتم، فرصتی فراهم شد تا مجدد به منطقه سر بزنم و مسیر های ایجاد شده رو برسی کنم.

این دیواره در ادامه رودخانه انجیرچشمه قرار دارد با ادامه دادن رودخانه از مسیر های اسپرت تا مکان مورد نظر حدودا 10 تا 15 دقیقه زمان مورد نیاز است.

سنگ مورد نظر به صورت حفره های بسیار زیاد و اصطکاکی نمایان است در رو به روی آن هم سنگی با ارتفاع کوتاه برای تمرین بولدر موجود است که در قسمتی از این سنگ تک رولی نصب شده است.

تصویر مربوط به زمستان سال گذشته 

امید قدیم
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر