پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

اخبار وبلاگ:
معرفی منطقه شیرین آباد به همراه کروکی
نظراتی که به صورت خصوصی در وبلاگ درج می کنید امکان پاسخ داده شدن ندارند در صورت امکان برای جواب سوال ایمیل یا شماره تماس وارد کنید

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

درود دوستان

مدت خیلی زیادی هست که وبلاگ رو آپدیت نکرده بودم احتمالا حدود یک سال از آخرین پستی که گذاشتم می گذره، خب علت ها و بهانه های زیادی برای ننوشتن دارم اما دلیل اصلی که برای همه دوستان وبلاگ نویس وجود داره کمرنگ شدن دنیای وبلاگ نویسی با ظهور شبکه های مجازی هست خیلی ها نظرشون از نوشتن در بستر وب تغییر کرده و در اینستاگرام یا تلگرام مشغول نوشتن هستند از طرفی بازدید مطالب در اون فضا هم بیشتر هست.

اما یک نکته ای رو فراموش نکنیم سایت هایی مثل climbing و rock and ice هم شبکه های مجازی دارند هیچ وقت دست از نوشتن از بستر وب برداشتن؟

تا زمانی که من دارم این مطلب رو می نویسم! خوشبختانه هنوز هم برای سرچ کردن در خصوص مطلبی ما سراغ مرور گرها و موتور های جستو جو رو میگیرم.

اما من هنوز هم سعی می کنم گزارش های بلند و کروکی ها رو در پاکوب درج کنم گاهی هم به مطلبی بر می خورم که انگیزه ای میشه برای نوشتن 

در این پست شما با سنگین ترین مسیر های اسپرت دنیا آشنا خواهید شد درجه تمامی این مسیر ها در رنج 5.15 قرار داره، من سعی کردم ویدئو هر مسیر رو هم پیدا کنم و لینک یوتیوب رو درج کنم.

خب بریم با سخت ترین مسیر های اسپرت دنیا آشنا بشیم

امید قدیم
۰۹ آذر ۹۹ ، ۲۳:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر