پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

پاکوب

در نظر بازی ما بی خبران حیرانند...

اخبار وبلاگ:
معرفی منطقه شیرین آباد به همراه کروکی
نظراتی که به صورت خصوصی در وبلاگ درج می کنید امکان پاسخ داده شدن ندارند در صورت امکان برای جواب سوال ایمیل یا شماره تماس وارد کنید

طبقه بندی موضوعی

Bosun's chair

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ

درود دوستان
گاهی یک سری ایده ها کمک قابل توجهی به فعالیت های ما می کنه و صد البته از نتیجه کار احساس رضایت خوبی خواهید داشت، اگر شما هم مثل من برای رول کوبی از دریل دستی استفاده می کنید این ایده کمک خوبی به شما خواهد کرد.
استفاده دیگه اون می تونه در کارگاه های معلق باشه(توی یکی از برنامه ها برای حمایت نفرات صعود کننده 2 ساعت توی کارگاه معلق منتظر بودم و آرزوی به همراه داشتن این صندلی رو می کردم) یا انجام کارهای فنی که نیاز به فیکس طولانی بر روی طناب دارید.
برای این کار احتیاج به یک تخته با سایز دلخواه و متناسب خودتون دارین پیشنهاد می کنم که سراغ چوب های سبک برید من از چوب نراد استفاده کردم چوب نرم و سبکی هست اونقدر هم محکم هست که وزن شما رو تحمل کنه.
می تونید برای رد کردن طنابچه از 4 طرف چوب استفاده کنید تا تعادل خوبی رو داشته باشید و سوراخ ها رو دقیقا متناسب با قطر طناب بزنید.


من تنها از دو طرف استفاده کردم
راک تریپ 2011 پتزل-کریس شارما مشغول حمایت دنی آندرا بر روی صندلی حمایت

شرکت بلک دیاموند محصول خودش رو با نام Bosun's chair با وزن یک کیلو صد گرم برای حمایت های طولانی طراحی کرده که تسمه های آن قابلیت تنظیم ارتفاع رو دارن.

در صورت انتشار این مطلب 

شایسته است نام نویسنده و نام وبلاگ(http://pakoob.blog.ir) درج شود.

climbdesign

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی